پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272040
رژيم کودک کش صهيونيستي ، کل فاسد في امور المسلمين است
تاریخ انتشار : 1403/01/14 11:26:19
نمایش : 109
امام‌جمعه فارسان گفت: اسرائيل، کل فاسد في امور المسلمين است از زمان شروع حماسه طوفان الأقصي (که ملت قهرمان و مظلوم فلسطين چاره و گريزي از انجام آن نداشتند و اگر اين حماسه پيش‌دستانه انجام نمي‌گرفت، روند محو قبله اول مسلمين از نقشه عالم سرعتي متوقف ناشدني مي‌گرفت.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: يکي از سيره‌هاي تعبدي عموم اهل ايمان در ايام ماه نوراني رمضان المبارک، تقيّد به خواندن دعاي معروف «اللهم ادخل علي اهل القبور السرور» است.
 
وي افزود: وقتي به مضامين زيباي اين دعاي نوراني نگاه و تأمل مي‌کنيم، مي‌بينيم تک‌تک اين عبارات، کلمات فرج هستند و در حقيقت با خواندن اين دعا، فرج و گشايش همه انسان‌ها را از درگاه الهي درخواست مي‌کنيم؛ درخواستي که تنها با ظهور مبارک امام زمان عجل الله فرجه الشريف تحقق عيني و جامع مي‌يابد.
 
وي بيان داشت بايد با حرکتي هرچند اندک و با بضاعتي مختصر و همدلي در حد توان و اطعام و اکرام نيازمندي ولو به دانه خرمائي، خود را در صف ساعيان اين دعا قرار دهيم و شکر نعمت را نه در لفظ که در عمل اداء نماييم و تلاش کنيم از آزمون و امتحان سرشکسته بيرون نيائيم که هم فقير با صبرش و هم توانمند با بخشش در معرض امتحان الهي‌اند. يادمان باشد مصداق بزرگ فقرات اين دعاي نوراني، مردم مظلوم و بي‌پناه فلسطين هستند.
 
 
امام‌جمعه فارسان تصريح کرد: اسرائيل، کلّ فاسد في امور المسلمين است از زمان شروع حماسه طوفان الأقصي (که ملت قهرمان و مظلوم فلسطين چاره و گريزي از انجام آن نداشتند و اگر اين حماسه پيش‌دستانه انجام نمي‌گرفت، روند محو قبله اول مسلمين از نقشه عالم سرعتي متوقف ناشدني مي‌گرفت)، شايد تنها در يکي از بيانات رهبر معظم انقلاب اشاره‌اي صريح به مسئله فلسطين نشده باشد.
 
وي گفت: رهبر حکيم، بصير و موقعيت‌شناس جهان اسلام، همواره به ابعاد مختلف اين مسئله پرداخته‌اند و علاوه بر بشارت‌هاي روشن درباره افول و اضمحلال روزافزون رژيم نحس، نژادپرست، جنايتکار و کودک کش صهيونيستي و انحطاط کامل اين بزرگ‌ترين جرثومه فساد در تاريخ عالم بشريت، بارها بر مظلوميت و غربت ملت شجاع و بزرگ فلسطين تأکيد کرده است. هم روسياهي مدعيان بزرگ‌ترين دروغ قرن يعني حقوق بشر را به تمام عالم نشان داده است و هم‌بارها خيانت برخي از سران کشورهاي اسلامي را در ارتباط و حمايت پنهاني آن‌ها از رژيم منحوس اسرائيل را هشدار داده‌اند.
 
وي عنوان داشت: واقعاً هرچه اوضاع گذشته و حال دنيا را نگاه و تحليل مي‌کنيم، مي‌بينيم اصلي‌ترين و بزرگ‌ترين مصداق در دعاي مهم «اللَّهُمَّ أَصْلِحْ كُلَّ فَاسِدٍ مِنْ أُمُورِ الْمُسْلِمِينَ» چيزي جز رژيم سفاک صهيونيستي و حامي بزرگ او شيطان بزرگ، آمريکاي جهان‌خوار و مستکبر نيست.
 
 انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html